人多意見多

1 Comment

Vision Design - Menu Design & Food Shooting Expert 聯想設計 - 餐牌設計食物攝影專門店

依間餐廳d瑞士雞翼堅正。我食過,真係食過。

***

最近替一間新開餐廳做餐牌廣告。餐廳有幾位老細,同佢地開會,你一句佢一句,傾完兩個鐘都完全無結論。其實佢地個個都好nice,但因為每個老細都身經百戰,主見比較多在所難免。

我發現好多時人與人之間爭拗,其實佢地根本唔知對方d論點,只係掛住自已講,拒絕聆聽;一但有個第三者同佢地綜合一下,會發現根本佢地d論點其實無茅盾,唔駛拗。

有時候人多好辦事,因為每個人各有所長;但當每個人都堅持己見,拒絕聆聽,咁就點傾都無用。依個時候,我就大膽叫停佢幾位老細,話:「各位,大家提出了很多建設性意見,其實大家都係想件事好。等我綜合一下大家d意見先...」

講左幾句,幾位老細就話:「咪係囉!之唔係咁!掂!好,就咁搞!」

走得,收工!

1 意見